fredag 31 januari 2014

Resultat efter 30 dagars deff

Det har inte varit enkelt och det har varit ganska tufft. Framförallt att få ihop familj, jobb, nystartad företag och träningen 6 dagar/veckan. Men det går bara man bestämmer sig för det!

Mina 30 dagar har alltså varit strikt lchf kost, mejerifritt (förutom hårdost och smör), 5:2 dieten, periodisk fasta, kaloriintag ca 1500 kcal/dag och träning 6 dagar/veckan!

I början var det jobbigt med fastedagarna och resten av familjen märkte det på mig, speciellt på mitt humör och min tröga hjärna haha. Nu flyter dom bara på och jag är inte speciellt hungrig, så jag fortsätter med det ett tag till.

Vad har hänt med kroppen då? Mätte mig i morse och här kommer resultatet: -34 cm

Midja: -7 cm
Höft: -5 cm
Bröst: -4 cm
Rumpa: -6 cm
Lår: -3,5 cm x 2 = -7 cm
Vader: - 1,5 cm x 2 = -3 cm
Biceps slapp: -1 cm x 2 = -2 cm

TOTALT= -34 cm

Fettprocenten då? Jo jag har minskat från 26,5% till 23%!!! :) Det mesta fettet har försvunnit från midjan och speciellt från tricepsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar