måndag 6 januari 2014

Deffdag 6

Snart har jag deffat i en vecka och det känns bra faktiskt! På onsdag kommer jag att mäta mig och se om det hänt något med kroppen.... förhoppningsvis har jag minskat i centimetrar :) Jag väger mig inte, eftersom vågen är så negativt laddat hos mig.

Dagens styrkepass var jätteroligt! Vi hade ett nytt 4-veckors schema och det var många favoritövningar som var med.

  • Knäböj (djupa): 5x60 kg, 5x60 kg, 5x70 kg
  • Höftlyft med stång: 10x60 kg, 5x80 kg, 5x110 kg
  • Pullups (lutande): 4x, 7x, 10x
  • Bänkpress: 5x40 kg, 5x42,5 kg, 6x40 kg
  • Stående bensidorörelse i kabelmaskin: 30x15 kg på vardera ben

Kl 14 åt jag min lunch. Då hade jag varit fastande i 21 h!!! Jag stekte på kycklingbröst med broccoli, cocktailtomater, cocosgrädde, salt, peppar och massor med curry!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar