fredag 17 januari 2014

Dag 15 och 16 - Äntligen Fredag!!!! :)


Igår fick jag verkligen peppa mig själv för att ha lust att åka till gymmet! Vi skulle köra intervaller som är jobbigt som satan och jätte tråkigt! Det konstiga är att när man väl tagit sig in genom gymmets dörrar, så blir man ändå taggad! Dock var det så mycket folk att vi fick vänta på att löpbanden skulle bli lediga. Det blev bara 5 minuters väntan.

Upp på bandet och pressa järnet! Jag tänker så här att när man ändå tagit sig till gymmet, så ska man ge allt när man väl är där. Mina 40 min på löpbandet ska vara så jobbiga att när jag kliver av bandet, så ska jag knappt kunna stå på fötterna (kanske inte riktigt så, men nära).

Dock tänker jag alltid på att förbättra mitt pass med något. Som igår, så sprang jag alla mina 4x Tabata intervall serierna på 13 km/h mot förra gången när jag sprang mellan 12,2-13 km/h. Nästa gång kommer jag att öka hastigheten lite till. Ni förstår vad jag menar?! Man måste utmana sig själv varje gång man är där :)

Maten funkar hur bra som helst! Jag äter lunch och middag. Hade tänkt att lägga till mellis där vid tretiden, men det är ingen idé, eftersom jag fortfarande är mätt efter lunchen....

Idag ska jag och Emelie köra ett styrkepass! Ni kan inte förstå hur jag älskar att köra med vikter! Ska dokumentera lite med bilder och text på övningar som vi kommer att köra idag :)

Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar