söndag 12 januari 2014

Dag 12 - God kväll trötter

Usch... har varit trött hela dagen efter det svettiga intervallpasset! Har haft fastedag + lingonveckan, så är inte riktigt på topphumör!


Intervallpasset gick bra. Jag ökar på med högre och högre hastighet för varje gång och känner att nästa pass kommer att bli ännu bättre. Älskar inte intervaller, men dom måste göras. Om jag kunde bestämma själv (vilket jag iof kan), så skulle jag köra styrketräning 6 dagar/veckan! Men det bästa är att kombinera och det gör jag lite motvilligt.

Imorgon ser jag framemot styrkepasset. Då har vi både knäböj och bänkpress. Så kul att alltid försöka att förbättra det jag gjorde förra gången :)

Dagens mat blev en prottedrink efter träningen och till middag en lite smalare variant av den ostpanerade omeletten, så 500 kcal är intaget! Bara köra vidare likadant nästa vecka!

Blir att hoppa i säng tidigt ikväll. Ska kolla på äkta människor (som börjar kl 21) nerbäddad i sängen och sen är det drömlandet som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar