tisdag 4 februari 2014

Bild efter deffen

Ja, det bara rullar på! Har firat Moas födelsedag idag och snart är det dags att fira min 40-års dag :)

Hur blev det nu med bilder efter mina 30 dagars försök till deff? Glömde totalt bort att ta bilder och efterbilden är faktiskt tagen två dagar efter att deffen var över och att jag börjat att äta mjölkprodukter igen (vilket gör den lite svullen i början), så om jag får skryta, så ser magen lite bättre ut in real life ;) Vill dock visa att det syns faktiskt en viss skillnad. Ser ni?

Bilden till vänster är tagen efter semestern i Turkiet i juli förra året (jag frossade i mig kolhydrater) och även om magen slätade till sig igen efter ett par veckor, så kan jag lova er att exakt så där såg jag även ut efter jul och nyår! Då var jag också och nallade i kolhydrat träsket!

Till sommaren ska magrutorna fram har jag bestämt mig :)


Före och Efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar