tisdag 14 januari 2014

En tuff vecka?


En ny vecka har börjat och det kommer att bli en ganska tuff vecka.

Min utbildning till lic. kostrådgivare börjar nu i helgen och då är det plugg på lördag 8-17 och söndag 10-17!

Detta gör att jag måste lägga in träning 5 dagar på raken och ha vilodagarna i helgen. Annars får jag inte in alla mina 5 pass. Och ja, det är viktigt för mig att få in mina träningspass ;)


Nästa vecka kommer att se likadan ut med 5 pass på raken och plugg på helgen, men det grejar jag. Bestämmer man sig för att det ska funka, så gör det också det! Måste bara se till att komma i säng lite tidigare på kvällarna och få ordentligt med sömn...

2 kommentarer:

  1. Det klarar du galant, vill man så kan man :-D
    Let´s do it!!
    M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har man viljan och motivationen så har man!!! :)

      Radera