tisdag 21 januari 2014

Dag 21


Gårdagens träningspass var grym igen! Vi är grymma varje dag... hehe


  • Knäböj (djupa): 5x80 kg, 5x75 kg, 5x75 kg
  • Höftlyft med stång: 10x90 kg, 5x110 kg, 5x130 kg
  • Pull ups: 9x, 7x, 6x
  • Bänkpress: 5x42,5 kg, 5x42,5 kg, 5x42,5 kg
  • + ett försök på 50 kg efter alla set (fick 1/2 reps)


  • Kabeldrag med ben åt sidan (båda sidor): 30x20 kg

  • ---------------------------------------------------------------------------------------

    Min middag åt jag först kl 20:30 och det blev pulled pork, vitlökssmör och cocktail tomater!!!

    Just nu har jag ingen fantasi på att laga mat. Jag ser mat som bränsle för kroppen och jag går inte heller och tänker så mycket på mat. Jag äter min första måltid kl 12 som är lunchen och då håller jag mig mätt ända tills middagen som oftast blir så där sent som igår, eftersom jag åker och tränar efter jobbet.

    Jag smygmätte mig imorse och ojoj vad det har hänt grejer :) Tänkte mäta mig först igen efter att mina 30 dagar deff är över. Ska även göra en ny fettmätning. Dock blir det bara två veckors resultat där, men jag kanske kan tappa 1% förhoppningsvis :)

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar