lördag 4 januari 2014

Dag 4 - Träningsdag 5

Emelie och jag drog iväg till gymmet kl 11 och vi hade sista styrkepasset för den här veckan. Träningspass 5 för denna vecka. Ett pass kvar imorgon :)

Det går ganska snabbt och är bara 25 min, men det är ooootroligt jobbigt!
  • Barbell Hip Thrusts: 5x80 kg, 5x90 kg, 5x110 kg
  • Swiss ball (pilatesboll) leg curl: 15x, 15x
  • Walking dumbbell lunge: 2x 24 steg med 7,5 kg hantel i vardera hand
  • Two arm kettlebell swing: 30x20 kg

Det var sista veckan för detta tränings schema. Vi har ett schema för 4 veckor och sedan får vi ett helt nytt schema för 4 veckor... Så rullar det på månad för månad!

Lunchen blev först kl 14:45 och då tog jag en matlåda som jag lade undan i förrgår. Snabbt och enkelt när man är hungrig. Köttfärs, äggstanning och massor med ost! En protein drink på det också!

Nu har jag varit och övnings kört med min äldsta dotter och det var första gången som hon var ute på vägarna... lite pirrigt var det, men mest för henne! Hon var riktigt nervös, men det gick hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar