torsdag 9 januari 2014

Dag 9 av 30

Igår blev det väldigt sen träning, eftersom jag hade ärenden att göra efter jobbet. Först kl 19:45 var Emelie och jag på gymmet för att köra ett intervallpass. Gympasset avslutades helt svettiga efter 40 min, men väldigt nöjda!

Gårdagens middag:
Kräftstjärtar med skagenröra!!!

Det blev även väldigt sen middag som intogs efter träningspasset. Obs hade bara ätit lunch kl 12, så att äta middag vid 21 tiden var väl inte optimalt, men äta måste man. Jag kan inte äta innan träningen utan det måste helst ha gått mer än 3-4 timmar mellan matintaget och träningen annars blir jag illamående. Speciellt vid intervallträning!

Gårdagens intervallpass:


  • 4x Tabata intervaller på löpbandet i 12,2-13 km/h
  • 5x rushar i 16 km/h
  • Promenad i 6 km/h som uppvärmning, vilan mellan intervall seten och nertrappning

----------------------------------------------------------------------------------------
Dagens lunch:
Kokta ägg, makrill i tomatsås, ostrullar och avokado

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar