torsdag 30 januari 2014

Dag 30 - sista dagen på min deff!

Vad glad jag är att jag snart är klar med min 30 dagars utmaning! Sista dagen idag och imorgon är det mätning.... önskningsvärt vore ju om det försvunnit en massa centimetrar under den här månaden. Vikten har jag ingen aning om och jag tänker inte väga mig nu heller.

Igår fick jag kliva på crosstrainern igen och om jag ska vara ärlig, så tycker jag det är roligare att springa Tabata intervaller på löpbandet än att hålla på och "trampa" fram och tillbaka på crosstrainern. Jobbigt är det dock! Var inte alls motiverad till att hålla på och trampa igår, så tyvärr blev det bara 4x 1 min på 16km/h och resten på 11:an. Jag kom dock 30 m längre på 40 min än förra gången, 2,5 km :)


Gårdagens middag blev stekt fläskfilé med stekt aubergine och paprika och en skvätt BBQ sås (sockerfritt, kolhydratsfritt)! Satt som en smäck efter träningspasset!

Idag är det fastedag och jag hoppas att min sista dag med deffen ska strama till det lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar