onsdag 8 januari 2014

Dålig blogguppdatering



Ojojoj vad dagarna och framförallt veckorna bara flyger förbi. Speciellt dessa två senaste veckorna, eftersom jag inte haft en ordentlig helg pga. pluggandet. Nu har jag dock ledigt den här kommande helgen vilket ska bli skönt.

Träningen flyter på som vanligt. Lite tufft dock att träna 5 dagar på raken med 4 tunga styrkepass och ett intevallpass och två veckor efter varandra dessutom. Kroppen riktigt längtade efter helgens vilodagar. Dock fick inte huvudet vila... haha.

Jag är så otroligt glad över att jag hoppade på denna utbildning. Under dessa två utbildningshelger, så har jag verkligen förstått hur fantastisk människokroppen är! Vi måste ta väl hand om alla bitar för att den ska fungera optimalt.

Helgens inriktning var hormoner och det är ett helt kapitel i sig! Gud, vad dom kan ställa till det för en och oftast har man eller vi kvinnor orsakat dessa hormonella besvären själva!!! Fascinerande! Längtar redan till nästa utbildningshelg, men måste bara smälta in allt som vi lärt oss :)

Under veckan tänkte jag försöka att skriva några korta inlägg om just hormoner och lite annat intressant om våran fina kropp.        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar