torsdag 30 januari 2014

Dagens 5:2 fasta och styrkepass


Jag har inte haft en fastedag och kört ett styrkepass sent på kvällen förut. Det har gått bra att träna på helgerna helt på fastande mage, men då på morgonen.

Idag till lunch hade jag bara druckit en proteinshake och vi var på gymmet vid 18-tiden. Jag var som en zombie.... även om jag hade tagit mina aminosyror innan träning, så kände jag mig svag och okoncentrerad.

Min dotter blev irriterad på mig och sa att jag varken såg eller hörde något... det var som att prata med en efterbliven, sa hon!?

Dock ökade jag på i enarmsrodden. Jag har kört med 20 kgs hantel, men den var upptagen, så jag fick köra på 22,5 kg! Det gick bra!

Med intervaller i kombination med fastedagen har det faktiskt gått bra, men i samband med riktigt tung styrketräning räckte inte min lilla proteinshake till lunch så långt!

Imorgon blir det mätning!!! Håll i er....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar