onsdag 8 januari 2014

Dag 8 och mätdags


En vecka har nu gått sedan jag tog tag i med hårdhandskarna och gjorde lite justeringar i min kost och träningsupplägg. 5:2 dieten, strikt lågkolhydratkost mejerifritt (förutom hårdost och smör) och träning 6 dagar/veckan.

Vad har hänt? Jo, på fastedagarna har jag varit lättirriterad och väldigt känslig och under dom första dagarna var jag ganska trött (omställningsbesvär), men nu i slutet av första veckan har jag väldigt mycket energi och troligtvis har jag hamnat i ketos (kroppen omvandlar fettsyror till ketoner som bidrar med energi till hjärnan).

Har det hänt något med centimetrar? Jodå :)

Midja: -4 cm
Höft: -2 cm
Bröst: -2 cm
Rumpa: -2,5 cm
Låren: -3 cm
Vaderna: -1 cm
Biceps (slapp): +/- 0 cm

TOTALT: -14,5 cm

Det går ju åt rätt håll ;) Nu kör vi andra veckan likadant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar