torsdag 2 maj 2013

Sommartid...

... på jobbet alltså. Slutar kl 15.30 istället för kl 17.00! Riktigt skönt och det betydde att jag kunde vara på gymmet tidigare. Slapp trängas med alla andra, men guuuud vad trött jag var idag. Kändes som en måndag igen och då var det typ andra måndagen den här veckan!


Bläh.... hade ingen motivation att åka till gymmet... Fick tvinga mig själv och fick svepa en RedBull light för att väcka liv i kroppen som bara ville gå och lägga sig. Jag lovar att om jag inte hade kört uppvärmning på löpbandet innan styrkepasset, så hade jag lagt mig på golvet på en madrass och inte klivit upp utan börjat snarka istället! Dock kickade RedBullen in och med pumpmusiken dånandes i öronen blev jag lite piggare. Inte bästa styrkepasset, men tvingade kroppen igenom passet och kunde ändå öka på vissa vikter. Skönt att jag har vilodag imorgon.
 
Nu blir det Lets Dance kl 20.00!!! Heja Maria Montazami :)

2 kommentarer:

  1. Efter såna pass känner man sig väldigt duktig, att man faktiskt valde att kämpa sig igenom istället för att helt enkelt gå hem :-)
    den här tjejen är jag sååå imponerad av kolla in får du se:
    http://emmasviktiga.blogg.se/
    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud vilken tjej! Snacka om inspirationskälla!

      Det är verkligen med hjälp av styrketräning som man kan forma om kroppen. Alltså på 1,5 månader som jag kört mitt program, så har jag börjat se resultat :) Kommer att lägga upp före- och efterbilder när 3 månader har passerat!

      Kram och trevlig helg!

      Radera