tisdag 28 maj 2013

Operation 2


                            

Ja, inte är det lätt det här. Läkarna beslutade att jag inte skulle sövas idag utan det blev op under lokalbedövning och lugnande.... Haha började fnittra som bara den när sköterskan sprutade in första dosen av lugnande, men satan i gatan vad det sved när kirurgen började spruta in lokalbedövningen både här och där ni vet där nere! Sköterskan sprutade in lugnande ca 4 ggr och jag fick fnittra lite till... Obehagligt var det och sved till rejält ett par gånger.

                                         

Bandet verkar inte sitta åt för hårt och det är inget fel på blåsan, men nu fick jag en kater inopererad så att slangen kommer ut från typ nedre delen an buken! Jag vet! Läskigt! Tre stygn blev det också. Men det är skönare att ha det så här än förut. Ska träna att kissa själv med den här (går att stänga av) och sen ska jag komma tillbaka på torsdag!

Ja jösses hur det kan gå?! Tror dock att allting blir jättebra i slutändan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar