tisdag 14 maj 2013

Nytt träningsprogram

Nu har Emelie och jag betat av första styrkepasset på nya schemat för 4 veckor! Älskar det och kommer garanterat att ha ordentligt med träningsvärk imorgon. Många av övningarna som man "mjölkade" ut musklerna totalt.... mjölksyra som heter duga. Tom repetitioner uppemot 50 st på raken! Lägger upp programmet senare under veckan... Imorgon blir det intervallträning :)

Jo, en sak till! Jag tog 3x90 kg i vanliga marklyft i sista setet!!! Jag är så stark och starkare blir jag! Tomas slängde ur sig en kommentar att han vill inte ha en stor muskelknutte till fru... haha! Nä, ingen risk. Då får jag nog jobba ännu hårdare än vad jag gör i nuläget. Alla är så rädda att man ska bli värsta muskelberget när man lyfter tungt, men så är det inte... bara en myt.

marklyft med fjuttiga vikter... inga 90 kg här inte ;)

2 kommentarer:

  1. "STARKT" jobbat Chrisse!!!
    MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Älskar att utmana mig själv och känslan av att bli starkare och starkare :)

      Radera