måndag 6 maj 2013

Olycka

OMG!!! Det var som taget ur TV programmet "Americas Funniest Home Videos"! Emelie och jag värmde upp på löpbandet med rask promenad. Två killar (ca 15-17 års ålder) sprang på löpbanden bredvis oss och plötsligt ser jag i speglarna hur ena killen ramlar pladaskt på mage och åker med löpbandet i världens fart... hahaha... Man ska inte skratta, men han gjorde inte illa sig och fortsatte som ingenting hade hänt! Jag hade så jäkla svårt att hålla mig för skratt och ännu svårare var det när jag såg Emelie i ögonvrån fnittrandes. Efter en stund klev killarna av och gick någon annanstans och Emelie och jag började asflabba!


Styrkepasset gick hur bra som helst. Måndagar är inte favoritdagen att träna, men när man väl var på gymmet, så fick man en energikick och ökade på vikterna ännu en gång! Sista gången som vi körde Styrketräning program 1 för månad 2. Fjärde veckan alltså och nästa vecka får vi ett nytt program och därmed inleder månad 3! Spännande!

2 kommentarer: