måndag 20 maj 2013

Fakir Dag 7

Idag hade jag världens huvudvärk under hela dagen. Det lättade lite när jag tog Ipren innan träningen, men efter näst sista övningen blixtrade det till rejält i huvudet! Kändes som att jag spräckte en blodådra i skallen, men jag gick och hämtade lite luft vid ett öppet fönster och andades djupt. Vi hade bara en övning kvar, så det var bara att bita ihop. Nu är huvudvärken borta tack och lov, men inte roligt det där...

Annars gick stykepasset bra. Ökade på vikter i vissa övningar och vissa övningar fick fler repetitioner. Det var styrkepass 1 vi körde idag. Dock fick jag världens lårkaka av en träningsbänk som jag blev arg på när ryggstödet inte ville sänka sig ner där jag ville ha det. Sen sa det bara pang och ryggstödet föll ner med all sin kraft precis ovanför mitt knä lite på sidan. Fy sa*an vad ont det gjorde! Här kan man snacka om att jag såg stjärnor!

ajajaja.... imorgon kommer den vara ännu mörkare :(
---------------------------------------------------------------------------------------


Dagens mat då:

Frukost 7:25 - 1 kopp grön té med 25 g cocosfett och 20 g smör mixat ihop med stavmixer

Lunch 12:00 - 3 st ägg, 70 g bacon, 90 g lagrad cheddar ost

Innan träning 16:30 - 10 g BCAA Aminosyror

Middag 19:30 - 215 g stekt (i 10 g smör) kycklingfilé,  50 g smör

------------------------------------------------------------------------------------
Redan mätt och belåten igen, men måste komma upp i 2000 kcal, så kvällsmaten blir nödvändig!

Kvällsmat 21:00 - 1 st kokt ägg, 20 g stekt kycklingfilé, 10 g Bregott

Fördelning: 77% fett 23% protein
Kcal: 2030
Fett: 176 g
Protein: 114 g
Kolhydrater: 0 g

Träning: 461 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar