lördag 25 maj 2013

Another day in paradise... not

Ja, jag lallar runt med min "pisspåse" på låret och försöker att leva ett så normalt liv som det går... haha. Känns dock konstigt att inte känna sig kissnödig alls. Jag har inte alls ont där man typ ska ha ont.... Det är mina jävla höfter. Fortfarande lite cowboystil över min gång, men börjar allvarligt fundera över va fasiken dom gjort med mig under o.p. och med mina höfter? Ingenstans står det något om att man får ont i höfterna efter en sån här operation???

Idag var en ledsam dag när min svärmors hund Rex fick avlivas. R.I.P. Han blev hela 15 år gammal och var en Schnauzer. Tomas åkte som stöd och egentligen skulle Tomas ha behövt vara min chaufför när vi skulle åka och köpa en födelsedagspresent till Moas klasskompis. Kalaset skulle börja kl 13. Nu blev det så att Rex skulle till veterinären kl 11, så jag fick ta och sätta mig bakom ratten själv. Tur att Volvon är en automat för jag hade absolut inte klarat av att använda kopplingsfoten och benet som man ska...

Det gick bra att köra bil, men det är värre när jag går. Jag går väldigt långsamt och typ hasar med fötterna. Vi hittade jättefint armband som present och sen gick vi vidare och handlade lite mat. Moa var så hjälpsam och bar matkorgen och matkassarna.

Jag har ingen aptit efter o.p. Jag måste tvinga i mig mat, eftersom jag inte har känt någon hunger alls sen operationen. Kommer väl snart tillbaka.

Här kommer lite fina bilder på Moa som Katy Perry innan hon gick på kalas! Så söt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar