onsdag 22 maj 2013

Fakir Dag 8

Det blev både Fakiren och Periodisk fasta idag. Det blev heller inte mycket mat under dagen. Har inte varit hungrig alls. Hamnade på bara ynka 1277 kcal och så har jag tränat också... Så brukar faktiskt kroppen fungera att när den har fått massor med mat dagen innan, så reglerar den automatiskt behovet dagen efter och nu behövde jag inte mer. Ikväll tänker jag inte fylla på med mer heller. Inför operationen imorgon måste jag vara fastande from. midnatt och det är ju inga problem. Jag är ingen nattätare! :)


Dagens mat:

Frukost: inget

Lunch 12:00 - 1 st kokt ägg, 165 g stekt (i 10 g smör) nötfärs med hemmagjord tacokrydda, 20 g cocosfett

Innan träning 16:15 - 10 g BCAA Aminosyror

Middag 19:20 - 2 st stekta ägg (i 25 g smör), 56 g Lagrad Cheddar ost som fick smälta ovanpå äggen, 50 g Koskenlaskija smältost

Fördelning: 76% fett 24% protein
Kcal: 1277
Fett: 107 g
Protein: 78 g
Kolhydrater: 0 g

Träning: 461 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar