lördag 18 maj 2013

Hurra för Filip!


Städat, städat och städat hela förmiddagen.... Filip fyller 21 år idag, så då blev det storstädning. Hade ju vilodag idag, men nog fasiken kan städning nästan räknas in som motion. Man går ju på högvarv och plockar, diskar, dammsuger, torkar golv-, speglar, speglar sig själv ;) ,städar badrum osv.... efter att man är klar är det ju bara att hoppa in i duschen, eftersom man badar i svett!

Jag startade morgonen med en dunkerfrukost igen, eftersom jag visste att det dröjer ända tills middag innan jag kommer att äta nästa gång. Alla andra blev ju mätta av all tårta, bullar och kakor medans jag tog min kopp kaffe utan någonting.

Hurra även för Sverige som vann mot Finland i hockey idag! Dock hejade jag även på Finland (mina rötter som jag ändå har).

Sista släktingen har gått hem och vi kan äntligen börja laga mat. Det blir lövbiff.... mums.

Sen hejar vi fram Robin Stjärnberg i Eurovision Song Contest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar