onsdag 8 maj 2013

Halvdag... NOT

... nej, det har inte vi. Verkar som alla andra har halvdag idag, iaf så fick Tomas sluta kl 12. Kommer dock ihåg att jag får halvdag någon annan gång då Tomas har heldag... Jaja, bara bita ihop och jobba på.

Idag får det bli intervallträning istället för styrketräning. Då kör jag nog Tabata intervaller på löpbandet och hoppas på att jag orkar köra 5 omgångar som förra gången. Försöker ju att pussla ihop tränings schemat, så att det passar Emelie. FLyttade om vilodagarna lite.
Tycker det är så otroligt kul att träna just nu och längtar tills på söndag då jag får ett nytt 4-veckors tränings schema med start nästa vecka!

Dagens lunch blev en proteinshake ONE Casein Double chocolate + en kopp kaffe med 15 g cocosfett i. När jag kommer hem tar jag en skopa BCAA Aminosyror och sticker till gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar