onsdag 14 augusti 2013

Deffdag 15 & 16

Det flyter på, det flyter på.... Igår hamnade jag dock på alldeles för lågt kaloriintag efter min middag, så det blev att trycka i sig 50 g jordnötssmör, 150 g färska jordgubbar och 30 g kokosfett senare på kvällen. Jag vet att det låter äckligt, men kokosfettet blandade jag i jordnötssmöret, så det blev lite lenare bara och sen kastade jag i jordgubbarna och det var helt ok.

Som ni ser så var jag tvungen att få i mig mer fett, så att fettprocenten för hela dagsintaget skulle gå upp. Hamnade ändå på bara 1640 kcal. Fick alltså i mig hela 624 kcal från kvällsmålet! Ja, vad gör man inte för sina musklers skull?... haha. 

Det var skönt med måndagsvilan, men det var ännu skönare med styrkepasset igår :) Älskar när hela kroppens alla muskler får jobba så att svettet bara rinner. Ökade på med vikterna i alla övningar.

 Idag får jag åka till gymmet själv, eftersom Emelie var tvungen att jobba. Då är det intervalldags och idag ska jag banne mig klara av att springa i 13 km/h alla mina set!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar