onsdag 14 augusti 2013

Att det ska vara så svårt

... att få i sig ordentligt med mat efter träningen. Alltså middagen! Middagen äter jag ganska direkt efter träningen. Idag körde jag ju ett tufft intervallpass och yes, jag klarade av att springa alla intervallerna i 13 km/h och avslutade sista setet i 15 km/h!


Nu när jag inte äter mejerier som oftast är väldigt feta och kaloririka, samma med osten, så får jag inte i mig tillräckligt med kalorier. Nu har jag ätit min middag som bestod av 125 g kycklingfilé, 100 g surkål, 10 g olivolja och 210 g jordgubbar som efterrätt och jag ligger fortfarande på bara 1162 kcal. Jag ska alltså ligga på 1800 kcal! Måste få i mig minst ca 640 kcal ikväll. Oine voine! Det får bli jordnötssmör som är min räddning.-.. haha. Snart sprutar det jordnötssmör ur öronen ;) Ska bara äta upp den här burken som jag har och sen byter jag ut mot Mandelsmör istället som är  mycket nyttigare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar