måndag 19 augusti 2013

3 veckors deff

Inte jag på bilden, but I wish!!!
Nu har jag skött både min kost och träning under tre hela veckor. När det har gått exakt en månad dvs. den 29/8 tänkte jag ta lite nya bilder för att jämföra om det har hänt något sedan dag 1. Dag 1 hade jag en väldigt svullen och vätskefylld kropp efter semesterveckan i Turkiet med massor av god mat och dricka. Njöt till fullo! Nu borde den värsta vätskan ha försvunnit och kroppen formats om lite...

Som vanligt gick helgen förbi alldeles för snabbt. Träning blev det med både styrka och intervaller. Styrkan gick jättebra och Emelie och jag körde supersets vilket betyder att du har två styrkeövningar som du hoppar mellan utan någon vila. Emelie körde tex. marklyft medans jag körde chins och sedan bytte vi med varandra. Man kör så utan vila tills alla tre seten är gjorda på båda övningarna. På det sättet kör du slut på musklerna och det är både tidseffektivt och du höjer fettförbränningen och muskeltillväxten. 

Intervallpasset gick lite trögare. Orkade bara köra 2 set av 4 i 13 km/h. Resten körde jag i 12 km/h och sista som vanligt i 15 km/h. Nöjd ändå! Det var liksom efter ett tungt benpass dagen innan, så musklerna var lite möra och ömma. 

Nu blev det lite mer mat under veckan än jag hade tänkt mig, men ligger fortfarande på bra med kaloriunderskott vilket är målet. 

Normal veckobehov: 15 400 kcal
Matintag för denna vecka: 12 935 kcal
Träning: 2411 kcal
Underskott: 4876 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar