torsdag 1 augusti 2013

Dagens matintag

Inte mycket mat idag heller. Kom på det först ikväll att jag skulle ha haft fastedag idag med bara 500 kcal, men jag nöjer mig med bara en fastedag den här veckan. Jag har ju legat på alldeles för lågt kaloriintag varje dag, så det skulle nog inte vara så bra för min kropp just nu.

Jag har liksom ingen aptit just nu och försöker att fundera vad det beror på? Kanske för att jag börjat jobba igen efter 2 månaders uppehåll? Stress? Fast jag känner mig inte stressad och på jobbet händer det liksom inte så mycket. Jaja, hoppas att det vänder snart. Just nu känns det som att allting jag stoppar i munnen bara gör mig illamående.... och NEJ jag är inte gravid. Kan inte bli det nu efter operationen. Det är något annat som spökar.

Nu ska jag hoppa i säng och imorgon är det FREDAG!!! Helgen ska börja med skitfint väder och varmt som s*tan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar