söndag 11 augusti 2013

Deffdag 13 & 14

Ytterligare en vecka av min deffning avklarad. Två veckor med perfekt träning och matintag. Tror nog att det hänt lite grejer :).

Igår var det intervaller på löpbandet och mina ben var mer som bly än lätta som fjädrar. Det blev inga 13 km/h utan min gamla vanliga 12 km/h. Bättre det än inget.

Styrkepasset idag var jätte roligt. Dom vanliga marklyften, benböjen, rodden och några andra övningar med lite modifieringar och andra vinklar.


Den här veckan har det dock inte blivit några fastedagar. Har lingonveckan (eller nåt som liknar det) och suget på mer mat har ju funnits. Har då försökt att hålla 1800 kcal/dag vilket ger 12 600 kcal/veckan. Det har jag grejat galant med att vissa dagar har det bara blivit 1500 kcal och vissa kanske 1900-2000 kcal. Sen har jag ju min träning också.

Normal veckobehov: 15 400 kcal
Matintag för denna vecka: 12 586 kcal
Träning: 2811 kcal
Underskott: 5625 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar