fredag 7 mars 2014

Träningsvärk i.....

rumpaaaaaaan!!! ;) I tisdags styrketräning, i onsdags powerwalk och igår styrketräning med en övning som gör att rumpan verkligen brinner. Så obehagligt, men ändå skönt på något sätt... hehe

Deffen flyter på och för första gången på 7-8 månader som jag har gått och vägt mig. Gjorde det vid deffstarten nu, men för första gången i mitt liv var inte siffrorna ångestladdade för mig. Det är bara siffror och säger absolut inget om hur min kropp ser ut! Jag har även mätt mig, men det ska bli intressant att följa om vikten också går neråt när måttbandet stramas åt. Imorgon är det vägning och mätning efter en veckas deff :)


I nästa inlägg tänkte jag faktiskt tipsa om en massa goda frukostalternativ! Dock äter jag inte frukost sjäv, eftersom jag kör periodisk fasta och äter min första måltid först kl 12, men det finns några nybörjare som hittat hit och det passar väl bra med lite tips?! :)

Skulle dock bli glad om ni kom med lite frågor om dittan och dattan. Älskar att svara på frågor (om dom inte är allt för närgångna)!

Ha en trevlig fredag! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar