lördag 1 mars 2014

Då har deffen kommit igång

Imorse bestämde jag mig för att köra helt och hållet samma deffupplägg som jag hade i januari.

Imorse vaknade jag vid 7:30, men väntade ca en timme med att väcka min dotter för gymdags! Idag körde vi sumo marklyft och jag blev helt förstörd av att det gick åt skogen. Jag hade ingen styrka alls! Vad hände? Då kom jag på att jag hade tagit lite fel kosttillskott och PWOn kickade aldrig in och det blev lite som bakvänd effekt istället.... gaaah. Jaja, men det gick bra i alla i dom andra övningarna. Tungt blev det på barbell glutebidgen (man ligger på golvet och gör höftlyft med stången på höftkammen) 8x110 kg, 3x160 kg, 15x90 kg. Efter det 60 min långa styrkepasset körde vi 20 min på crosstrainern. Svetten bara sprutade, men gud så skönt det är!

Maten då? Jag har inte hunnit äta ordentligt idag. Innan och efter träningen hann jag trycka i mig aminosyrorna och sen åt jag lunch (min första måltid för dagen, eftersom jag kör periodisk fasta). Sedan har jag varit ute och flängt runt i affärer och inte hunnit äta något innan middagen.

Min middag var verkligen god. Det blev stekt hamburgare i ett salladsblad istället för bröd. Jag slängde på rödlök, ostskivor, tomat, gurka och majonnäs. Mumsigt värre!

Jo, hamburgaren ligger gömd där någonstans! ;)
Måste dock få i mig mer protein ikväll, så det blir en proteindrink till mello ikväll och en till innan läggdags. Viktigt att hålla proteinintaget högt vid deff, så att man behåller muskelmassan och bränner bara underhudsfettet.

Imorgon mailar jag er som har ansökt till min kostnadsfria kostrådgivning. Jag är otroligt glad över alla mail som jag har fått och det blir svårt att välja ut bara tre av er.

Ha en trevlig kväll och vi hörs imorgon!

P.S. Fortfarande är det inte för sent att anmäla sig! Tiden går ut vid midnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar