måndag 14 april 2014

Min son, jag och min man

Ja, mitt liv går med rasande fart just nu! Jag hinner inte riktigt med allting... haha.
Helgen bara svischade förbi utan att jag hann blinka. I lördags var vi och firade min svägerska som fyllde 50 år och i söndags firade vi min pappa som hade fyllt år i torsdags. Sedan var helgen redan över och det var dags att åka till jobbet för att starta en ny arbetsvecka!

Jag ser verkligen fram emot påsken vilket betyder att denna arbetsvecka blir kort. På torsdag har vi halvdag och fredag + måndag är vi lediga! Tack Påsken! Du är så välkommen!

Imorgon är det styrka som gäller och jag kommer att få en extrapartner på gymmet.... min man :) Hur gick det till? Jag som tjatat på honom hur länge som helst för att han ska följa med mig, men jag har inte lyckats övertala honom. Vad gör man då? Jo, min son som fyllde 15 år ville testa att gå på gymmet. Sagt och gjort, så gjorde jag ett träningsprogram åt honom och han följde med mig 2 ggr/veckan i ett par veckor. Sedan blev jag sjuk och det dröjde inte länge innan han också blev sjuk. Jag hade redan hunnit teckna ett årskort åt honom (som jag trodde det var 2 månaders ångerrätt på), men han ville inte fortsätta.

Det fanns ingen ångerrätt på det tecknade avtalet, men man kunde överlåta kortet på en annan familjemedlem och vem fick ta över kortet om inte min man... haha. Idag har min man varit och handlat nya gymkläder! "Man måste ju se snygg ut" säger han. "Man kan ju inte komma dit i cykelbrallor eller gamla, slitna träningkläder!"

Det här ska bli spännande... Min man har en tendens att ta i alldeles för hårt i början och ta ut sig totalt och då menar jag ta ut sig helt och hållet tills han nästan spyr eller svimmar :-O hehehe.....

Fortsättning följer... ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste bara påminna er att gå in på MM Sports och kolla in deras suveräna kampanjer just nu!

2-för-1
199:-

2 kommentarer: