fredag 11 april 2014

Mässa och träning

Alltså, ursäkta min frånvaro från bloggen, men privatlivet och jobbet har tagit enormt mycket tid.

Den här veckan har jag bl.a. stått på S.E.E. Elektronikmässan i Kista/Stockholm tisdag, onsdag och torsdag! Vi (mitt jobb) ställde ut där och det var kul, men jobbigt. Igår blev det 12 h arbetsdag och man står hela dagen :/
Del av våran monter
Baren är öppen i våran monter! Skål! 

Frestande nötter framför mig hela dagarna... inte bra att smaka ens en endaste ;)

Jag har ändå fått in träning fast jag varit hemma först vid 18:30 på kvällarna... Middagen blev lite förskjuten, men jag har inte varit speciellt hungrig plus att det var ändå riktigt skönt att få åka till gymmet och träna :)

Ville bara meddela er att jag lever... hihi. Återkommer i morgon med lite roligare inlägg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar