måndag 23 september 2013

Mina mål

Angående förra inlägget. Det var en som frågade ifall jag inte kunde lägga in några fler vilodagar istället, men det är inget alternativ för mig.... Varför?

Jo, för att det alltid dyker upp hinder i livet och om jag alltid skulle ge efter och avvika från mina planer, så skulle jag inte nå mina mål! ;)

Jag har ett mål med min träning och om jag ska nå det, så måste jag hålla mig till mitt träningsprogram.

Självklart tränar jag inte om jag är sjuk och har feber, men lite huvudvärk, trötthet, lathet, stressad, träningsvärk kan inte hindra mig.

Det handlar om en timme om dagen fem gånger i veckan. Vad blir det? Totalt 5 h i veckan!


Träningen är avkoppling för mig. Det är då jag varvar ner och hämtar lite endorfiner (må bra hormoner). Jag är en mycket gladare och mer energisk person när jag håller mig aktiv :)

4 kommentarer:

  1. Och så ser du inte en dag äldre ut än 20....suuuuperfräsch är du!!

    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Alltid lika trevligt att få komplimanger :)

      Radera