tisdag 24 september 2013

Det går bra nu


Otroligt bra styrkepass igår... eller jag tycker att alla pass går otroligt bra där båda jag och Emelie ökar i styrka :)

Efter passet så kändes mina lårmuskler som stora tunga stockar och rumpan som en stor och hård kloss... haha. Då har man verkligen fått kontakt med musklerna.

Försökte att gå och lägga mig tidigare igår kväll och jag lyckades komma i säng redan kl 22.15 mot vanligtvis kl 23.30. Somnade nog ganska snabbt.

Dock vaknade jag flera gånger under natten och det kändes som att jag inte fick ordentligt med sömn :(

Drömde så konstiga drömmar varav en handlade om att jag gick runt helt naken på gymmet och även att jag skulle ha lagt ut nakenbilder på min rumpa på Instagram eller FB??? Lite skrämmande...haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar