söndag 29 september 2013

Dag 2

Andra dagen på kostrådgivarutbildningen. Idag hade vi Jonas Bergqvist och det var verkligen en tuff dag med mycket lärdom att ta in på en och samma gång, men så otroligt intressant och roligt.

Känner att jag måste under veckan repetera det vi gått igenom och svara på instuderingsfrågorna. Nästa utbildnigsdagarna har jag nästa helg! Ser framemot dom...

Min hjärna och jag själv måste snart gå och sova.... Fasiken vad det är jobbigare att plugga än jobba!!!


Så här ser en cell ut och vad som händer inne i cellen!

Yes, jag förstår...

tarmen

Trevlig bild

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt att plugga, men ger så mycket mer!!
    Kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gör ju det! Lycka till med ditt pluggande inför C körkortet! :)

      Radera