torsdag 6 juni 2013

Vikten -4,5 kg

Idag blev det inte Fakiren, men vad jag ser på kalorierna, så hamnar jag väldigt lågt varje dag. Det blir bara ca 1000-1200 kcal. Är inte mer hungrig än så och just nu när jag inte tränar alls, så har väl kroppen anpassat hungersnivån efter det?

Jag har inte vägt mig på ca 3-4 månader, men en vecka efter op, så gjorde jag det och förstod att jag måste ha ökat i vikt, eftersom jag känt mig så svullen....  Jag misstänkte att det måste vara vätskekilon och jag hade rätt, eftersom jag nu tappat 4,5 kg på bara tre dagar. Jag har ju märkt hur min påse fyllts på med väldig fart och jag fått springa och tömma den stup i kvarten. Lite mer vätska finns kvar, men den är väl också på väg ut ur kroppen. Känns skönt att kroppen börjar återfå lite av den formen jag hade innan op trots utebliven träning. Magrutorna börjar synas igen! ;) haha... I wish!

Dagens mat:

Frukost 10:00 - en kopp svart kaffe

Lunch 14:15 - 1 st kokt ägg, 150 g tonfisk i vatten, 40 g hemmagjord majonnäs

Middag 18:30 - 180 g nötfärs med min hemmagjorda tacokrydda, 50 g isbergssallad, 50 g gurka, 50 g riven Gouda ost, 45 g Apetina Fetaost, 4 msk Gräddfil 12%, 40 g Taco Sauce Medium Santa Maria
                         
1199 kcal
84 g fett
100 g protein
8 g kolhydrater

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar