måndag 3 juni 2013

Framflyttad återbesök


Min kirurg/läkare ringde mig idag och berättade att han hade diskuterat mitt fall med en urolog och dom kom fram till att jag INTE ska kissträna just nu utan min blåsa måste vila helt hela den här veckan och över hela helgen. Min blåsa blev helt enkelt skadad av att den blev överfull när jag inte kunde tömma helt direkt efter op...

Återbesöket flyttades fram till på måndag 10/6! Då ska jag testa att kissa igen... Jag har redan varit inställd på att jag måste ha katetern kvar ännu längre, men hade ju hoppats på att bli av med den redan nu. Bara urininfektionen försvinner, så att jag börjar må bättre, så kan livet leka lite på halvfart i alla fall! :)

2 kommentarer:

  1. Ojdå, fy bubblan för att gå med kateter så länge :-(
    hoppas nu att blåsan är färdigvilad och kissklar till på måndag 10 juni!!

    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man känner sig inte så där fräsch med en pisspåse på låret! Går bara runt i mjukisbyxor, eftersom tajta jeans är uteslutet! Klänning skulle väl funka, men dom är lite för korta och då blottar jag pisspåsen för alla!!! Haha... vilket helvete!

      Radera