tisdag 4 juni 2013

God Morgon


Morgonen börjar med en svart kopp kaffe (några stevia pastiller i därav skeden) och några kosttillskott + min antibiotika. Blir väl någon form av Periodisk Fasta, eftersom jag börjar äta först kl 12. Är aldrig hungrig så här tidigt på morgonen.

Det börjar kännas bättre, men jag vågar knappt säga så ifall det blir bakslag igen. Nu borde det ju vända. Tror att antibiotikan börjat verka nu den tredje dagen. Ska äta dom i fem.

Igår tror jag att jag tömde kroppen på vätska. Jag lovar er att det var garanterat 2-3 liter som kom ut. Jag har ju känt mig svullen och vätskefylld efter operationen och nu kändes det som att kroppen släppte ut allt. Så skönt!

Skulle vilja ta en promenad igen, men väntar tills antibiotikakuren är över, så att kroppen kan koncentrera sig på bara läkningen...

Har igen läst en massa intressant i min kost & hälsa bok och den här gången om träning. Tänkte lägga upp ett inlägg om det under dagen. Väldigt intressant och nyttig information!

4 kommentarer:

  1. Du är bäst. Puss

    SvaraRadera
  2. Vad skönt om det äntligen vänder!
    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! Idag är hittills den bästa dagen efter op. faktiskt! :)

      Radera