måndag 10 juni 2013

En liten paus

Idag var jag på återbesök och det var samma visa igen. Jag kan inte tömma min blåsa. Den bara fylls på mer och mer :(

Min läkare bestämde sig att jag ska fortsätta att ha katetern, men att jag börjar blåsträna ordentligt nu. Hela förra veckan skulle min blåsa vila helt.

Jag ska alltså lära mig att kissa igen! Mycket mentalträning blir det. Jag måste intala mig själv att allt ska gå bra. Jag kanske spänner mig mot slutet och sen får jag inte ut allt?! Jag har alltså haft en kateter i 3 veckor nu! Första veckan en vanlig kateter och nu dom här två veckorna en suprapubis kateter! Bläääääääh.....

38 dagar kvar till resan till Turkiet! MÅSTE bli av med katetern tills dess!!!

Har tyvärr ingen motivation till att driva min blogg just nu... all min kraft går åt att försöka bli av med katetern och att kunna kissa ordentligt igen, så vi hörs igen typ nästa vecka då det är tänkt att jag ska börja jobba igen med eller utan kateter?

Tack för all stöd! <3

1 kommentar:

  1. Nej, Chrisse jäkla skit också, kan det inte bara vara nog nu, tycker så jättesynd om dig! Håller tummarna för att allt åtminstone blir bra till Semestern!!
    styrkekramar/MariaG

    SvaraRadera