fredag 7 juni 2013

Antibiotika kuren är över

Nu har jag ätit penicillin i fem dagar och idag är det över! Hoppas nu inte några andra komplikationer uppstår utan håll tummarna att allt funkar som det ska på måndag vid återbesöket!

Imorse gjorde jag mitt första (försiktiga) träningspass efter op. 10 min uppvärmning på motionscykeln (ganska lugnt tempo) och sedan 20 min cirkelträning. Mina coacher på GetGlutes.com har hjälpt mig med lite övningar :)


Det gick jättebra och jag har mycket mer positiv energi efter träningspasset. Jag skulle inte må bra av att bara vara sängliggande....

Jag använder bara min kroppsvikt, eftersom jag inte får lyfta något på ett par veckor till. Dom flesta magövningarna är borttagna, så att jag inte påfrestar nedre delen av buken och hela paketet.

Maxtiden för min träning så här i början får vara 20 min (+uppvärmning) och 3 ggr/veckan.

Jag gjorde totalt 8 övningar och 4 av dom var i 3 set och dom andra fyra bara 1 set. Så nöjd!

Nu ska vi åka till mina föräldrar och fira min brors födelsedag (fyllde egentligen år redan i onsdags) samtidigt som Tomas och jag firar våran 5-åriga bröllopsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar