måndag 3 juni 2013

Återbesök

Imorse var jag på återbesök och jag skulle testa att kissa igen när katetern var avstängd! Nä, det funkar inte! Samma som alltid! Det går inte att tömma blåsan! Det är fan 3,5 dl kvar! Varför? Ska fortsätta att blåsträna hemma tills på onsdag då jag har en ny återbesökstid. Gaaaah.... Det blir ju inte bättre och speciellt inte nu när urinvägsinfektionen kom i vägen!


Nä, nu får det vara nog pratat om mitt elände som inte verkar vända åt rätt håll än!

Nu blir det fokus på LCHF och hur jag ska äta för att må bra.... eller bättre!

2 kommentarer:

  1. Och jag blir lite lätt (!) irriterad på sjukvården,du kan väl inte vara den första som råkat ut för det här.....vad gjorde de med alla andra som också drabbades? Nån lösning måste väl nån sitta inne med eller?!
    Tycker du är strong som håller ut, å andra sidan så har du ju inte mycket val...stackare...
    Men fokusera lite på LCHF så jag får lite pepp ;-) kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag blir irriterad på sjukvården, men samtidigt förstår jag läkaren/kirurgen som inte vill ge upp så lätt och bara klippa av gummibandet (då kvarstår mina inkontinens besvär).

      Han vill ge min urinblåsa tid att hitta tillbaka efter påfrestningen när den blev överfull. Bara att stå ut ett tag till!

      Kram på dig

      Radera