fredag 12 september 2014

Negativa reaktioner

Hej alla! Jag var inte beredd på alla reaktioner som jag fick på min senaste Instagram bild på mina biceps! Det orsakade ett sådant drama ...

Så många människor som blev äcklade av bilden som visar mina pumpade biceps! Det var vinkeln, ljuset, skuggorna och naturligtvis armpositionen som gjorde att dom såg enorma ut!

Den vänstra bilden togs bara några minuter sedan och den högra igår! Ser jag verkligen ut som en enorm kroppsbyggar kvinna? Svar nej!

Jag älskar gymmet och mitt mål är att vara frisk och stark .... Mitt mål är inte att bli en bodybuilder (inget fel med det)! 

Jag är bara en vanlig 40 år gammal (ok, nu vet du min ålder) kvinna som har lyckats bli väldigt stark tack vare mitt engagemang på gymmet!

För bara några år sedan var jag väldigt överviktig! Jag vägde 96 kg till mina 160 cm! Jag har lyckats hålla en hälsosam livsstil efter att ha blivit av med övervikten! 

Kämpa på alla ni andra där ute och kom ihåg att ni duger exakt som ni är, men det är även OK om man vill sträva efter något mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar