fredag 12 september 2014

Avskräckande?

Igår hände en märklig sak efter att jag lagt ut min bild på Instagram (se mitt förra inlägg) där jag pumpar mina biceps..... Det var flera stycken av mina följare som valde att sluta följa mig... och alla direkt efter min bild! Jag förstår att alla har sin egen smak och alla får tycka och tänka som dom vill, men jag trodde att man följde mig kanske för den skull att jag har inspirerande mat- och träningsbilder, men för vissa blev kanske det här för mycket? Vad vet jag?

Är det skrämmande med kvinnor som har muskler? Jag "råkade" få in en fullträff och en rätt så maffig bild på mina biceps.... det var rätt ljus och skuggor och efter att ha pumpat bicepsen fulla med blod! Men IRL tycker jag inte att dom är så stora.... haha

Än ser jag inte ut så här! Och vet ni vad?
Det är inte målet heller! ;
)
Idag har jag vilodag, men det behöver min kropp efter gårdagens hårda pass! :)

2 kommentarer:

  1. Skojar du???
    Jag kände istället WOW nu börjar allt ditt slit ge resultat!!
    Haha så olika man kan tänka!!

    Keep on doing what you like to do!!

    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jo, det är väl dags att allt hårt slit ska börja synas på kroppen också... hehe. Det här var väl egentligen första gången som jag såg det själv och blev lite paff!

      Radera