fredag 12 september 2014

Älskar frukt!

Fick bra pump i mina Biceps ;)
Jag var väldigt trött och seg igår när jag kom hem efter jobbet, men det var bara att byta om till träningskläderna och åka iväg.

Emelie och jag har ett nytt 4-veckors schema som vi modifierat om lite. I tisdags körde vi pass 1 och igår blev det pass 2. Ojoj, vad stark jag kände mig....
Sumo marklyft: 8x80 kg, 6x90 kg, 4x100 kg, 2x110 kg

Nu känner jag faktiskt att jag måste prova på 130 kg innan 4-veckors programmet är slut ;) Styrkan finns där... det vet jag.

Har som sagt börjat äta efter Paleo helt fullt ut och det känns lite konstigt att se kolhydraterna dra iväg på Lifesum (matdagbok) och igår hamnade jag på hela 107 g kolhydrater (dom kom från 2 bananer och 1 nektarin)! Dock känner jag mig pigg och alert (kanske lite svullen, men har lingonveckan).

Kolhydraterna kommer ju enbart från frukt, nötter, rotfrukter som sig bör. Inget gluten och socker här inte! Det är så gott med frukt och i början kanske jag äter lite mer än man bör göra, eftersom jag inte ätit frukt på så länge. Känner dock inget sockersug eller annat sug som skulle triggas igång av frukten. Äter oftast den till frukost och i samband med träningen. Jag håller er uppdaterade :)

TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar