söndag 7 juli 2013

Jag hinner inte med!

Tiden går så fort när man har roligt! Känner att jag knappt har tid med att sitta framför datorn.... och ännu mindre att uppdetara min kära blogg!

Träningen igår uteblev pga. känningar i vänster hälsena efter PW milen och då var det bara att lyssna på kroppen. Igår firade vi Emelie som fyllde 16 år redan i torsdags och vi hade lite släkt och vänner över på tårta och fika. Hon är så fin min Emelie som börjar bli så stor och vuxen. Fattar inte att min lilla tjej börjar i gymnasiet till hösten. Hon har valt Handel & Administrationsprogrammet och vill jobba i en sportaffär (helst Stadium), men då som chef! That´s my girl!!! :)

min fina Emelie
Idag har vi varit hos Emelies kille Gustav och firat honom. Han fyller också år samma dag som Emelie! Så trevligt med lite grillat, fika och rosé :) Vi kom hem precis och ska väl fundera över hur kommande semestervecka ska se ut, men om 11 dagar åker vi till Turkiet!!!

Imorse var Emelie och jag på gymmet och körde ett tufft styrkepass. Vi är så duktiga :) Imorgon har vi ett helt nytt styrkepassprogram för en månad framåt. Måste kolla igenom det ikväll, så att vi kan köra det problemfritt.

Ha en fortsatt skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar