fredag 26 juli 2013

Ett litet hej!

 

Vi har precis kommit hem från en underbar semestervecka i Turkiet! Mycket mat blev det med all inclusive, men fick även in 3 gympass under den veckan. Dock var det skitjobbigt att träna på deras gym, eftersom dom vägrade att sätta på AC:n där inne, så att träna i ca 40 graders värme var ingen hit!!!

Jag har inte hållt mig till LCHF under Turkietresan utan njöt av all god mat som erbjöds. Dock känns det att kroppen inte är van vid alla kolhydrater och min kropp reagerar med att binda massor av vätska och med svullenhet.

På måndag ska jag tillbaka till jobbet efter 2 månaders "paus" och jag är lite nervös redan nu. Kommer att vara helt ensam på kontoret under hela veckan, men jag är ju bara människa och kommer att göra så mycket jag hinner i den takt jag kan. Nu ska jag dock släppa jobbtankarna och njuta av helgen och lite skönt är det faktiskt att ha kommit hem igen. Lägger upp lite bilder från resan lite senare :)

2 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Ser ut som ni haft en härlig vecka!!
    kram/MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Även om det har varit rätt så bra sommarväder i Sverige, så är det otroligt skönt att få resa bort och bara slappa :)

      Radera