tisdag 27 augusti 2013

Gårdagens inlägg

Tycker ju faktiskt att det var lite pinsamt att blotta mig så där igår. Måste dock påminna mig ibland om hur jag har sett ut för några år sedan. Visserligen var det under en tid då jag mådde som sämst, men jag vill aldrig hamna där igen! Du väljer själv och du väljer själv vad du stoppar in i munnen...

För mig funkar det med träning, clean food och ett jäkla intresse för styrketräning. Motivationen hålls på topp varje dag!

Vill även visa alla andra som kanske håller på och kämpar med sin vikt att alla kan lyckas. Kan jag, så kan du!

90% handlar om din kost och 10% träning. Även om du inte skulle ha en sekund över till att träna, så kommer du ändå att kunna gå ner i vikt med hjälp av ändrade kostvanor. Ta tag i det nu och skjut inte upp det till morgondagen!

Mitt mål är inte längre att tappa vikt utan mitt mål är att kunna tajta till kroppen och få lite mer definierade muskler. Jag vet att jag inte är superfit än, men jag är på väg och kämpar verkligen för det. Det är kul att se resultat efter att man slitit hårt på gymmet! Bli den bästa versionen av dig själv!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt tänk Chrisse!!
    kram/Mariag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Det är oftast väldigt lätt att man vill jämföra sig själv med andra.

      Radera