måndag 22 april 2013

Välkomna!

Här i min blogg tänkte jag skriva om mitt liv som träningsgalen LCHF:are. Kommer att ge tips, lägga upp lite recept och ge råd angående just när det gäller LCHF/Paleo kosten sett från min synvinkel. Träningstokig som jag är, så dyker det upp många inlägg om det också.

Till hösten har jag anmält mig till en utbildning som anordnas av MF gruppen. Då kommer jag att bli Lic. kostrådgivare LCHF/Paleo. Eftersom jag har heltidsjobb, så kommer jag att plugga 7 st helger (heldagar) totalt 80 h lärarledda lektioner + självstudier. Blir färdigutbildad i mitten av december. Längtar verkligen efter att få börja.

Jag har ju min vanliga hemsida också som heter www.chrissesnaturkraft.se som jag kommer att bygga ut mer när jag blivit färdigutbildad och har mitt företag igång.

Hoppas att ni som hittat hit stannar kvar och hittar alltid något intressant att läsa...

3 kommentarer: