onsdag 24 april 2013

Träning igen

Ett lyckat styrkepass idag igen även fast träningsvärken från måndagens styrkepass gjorde sig mer påmind idag än igår... Bara att träna bort värken!

Ökar på med vikterna för varje träningspass som går, men jag måste lyssna på kroppen, så att jag inte går alldeles för fort fram och helt plötsligt blir skadad. Skulle hata att behöva ta en paus från träningen nu när allting flyter på så otroligt bra.

Nu gäller det bara att hålla koll på kosten (inga mejerier på ett tag), så kommer jag att få lite mer dom resultaten jag önskar mig. Har ju byggt på styrka och ev. lite muskler hela förra månaden och då åt jag som en häst! Hungrig för jämnan, men så är det ju alltid när man börjar köra tuffa styrkepass och då har nog vikten inte gått neråt (säkert uppåt en aning). Har dock inte vägt mig på flera månader, så jag vet faktiskt inte vad jag väger längre vilket är otroligt skönt och befriande. Bara spegeln och mina kläder som avgör hur min form är just nu. Vågen är ett minne blott!


Nu andra månaden har det stabiliserat sig lite mer och jag är inte lika hungrig längre. Kroppen har vant sig och känner att förbränningen är på topp och "lågan" brinner dygnet runt :)

Nu till något helt annat.... ikväll har jag letat efter en resa till Turkiet i sommar. Måste få komma bort på semestern och Turkiet ligger på lagom avstånd. Har varit där typ fyra gånger och gillar Alanya bäst, så det blir väl dit resan bär av igen. Man blir dock helt knäpp när man suttit hela kvällen och klickat på den ena resan efter den andra. Vet inte längre vad jag gillat och inte gillat. Fortfarande ingen resa bokad :(

från Alanya Kleopatra Beach
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och kika lite på dumburken. Hörs igen!

1 kommentar:

  1. känner igen det där...ju mer man letar och ju fler hotell man har att välja på desto osäkrare blir man, vill ju att det ska bli RÄTT.....
    lycka till :-)
    MariaG

    SvaraRadera