fredag 28 februari 2014

Deffstart på lördag


Först vill jag tacka för visat intresse för att bli en av mina klienter! Ännu är det inte för sent att anmäla sig till min 2 veckor kostnadsfria kostrådgivning online! Passa på nu! Du kanske bara vill få din matdagbok analyserat och få några justeringar... var inte blyga nu... jag bits inte ;) Läs mer HÄR!

Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för hur jag ska lägga upp mina 8 veckors deff. Min dotter vill prova på den riktiga deffen som dom flesta inom fitness branchen kör, men jag tycker att den blir väldigt enformig, saknar fett och man går garanterat hungrig i 8 veckor! Dock får man grymma resultat!

Tror att det lutar åt samma upplägg som jag hade i januari dvs. fortsätta med periodisk fasta (som jag redan kört i över 1/2 år), mejerifritt (förutom ost och smör), strikt LCHF, 5:2 dieten och högt proteinintag! Inte räkna kalorier eller hålla på och skriva upp i matdagboken utan jag lyssnar på kroppen och vet hur jag ska göra. Fick ju jättefina resultat i januari, så det funkar ju och framförallt behövde jag aldrig gå hungrig!

Nu ska svida om i mina träningskläder och köra crosstrainer på lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar