torsdag 27 februari 2014

Vem vill bli min första klient?

Halloj allihopa! 

Jag tänkte erbjuda 3 kostnadsfria platser för kostrådgivning online i 2 veckor om det är någon som är intresserad? Kolla runt med släkt och vänner och tipsa om mig ;)


Gå in och Gilla min Facebooksida Chrisses Naturkraft HÄR och anmäl er sedan här nedanför!

  • Du kanske redan håller på med lchf/paleo, men skulle vilja få lite tips, råd och stöttning på väg mot ditt mål?
  • Är du nyfiken på lågkolhydratkost och hur det skulle kännas att gå ner i vikt samtidigt som du äter gott utan att räkna kalorier och framförallt att få äta sig mätt och belåten?
  • Har du hamnat i en viktplatå och vill få en liten skjuts åt rätt håll igen?
  • Är du sockerberoende och vill bli av med "sockermonstret"?
  • Har du diabetes och vill lära dig att äta utan att få blodsockerhöjningar?
  • Problem mage som du vill få bukt på?
  • Eller är du bara nyfiken på hur det funkar?

OBS! Du behöver inte ha några förkunskaper om lchf/paleo!



Hör av er till mig, så drar vi igång så fort som möjligt. Jag meddelar på söndag den 2/3 vilka 3 som fått platserna.

Maila mig på: info@chrissesnaturkraft.se
Berätta lite kort om dig själv, dina mål och förväntningar. Glöm inte att ange fullständigt namn, födelsedatum, adress och telefonnummer.

Ni kan gå in på min hemsida chrissesnaturkraft.se och läsa lite om lchf/paleo och vad som ingår i onlinepaketen.


Let´s do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar